söndag 23 maj 2010

Idag är det söndag. Söndagen efter 3 dagars hemvändarfestival, det känns i kroppen kan jag lova. Men ack så roligt det har varit mestadels av tiden!Igår var ju Venlas examenskonsert oxå, riktigt kul! Är väl inte nöjd med min egen sånginsats på alla ställen men det var en bra konsert och Venla är så duktig!! (glömde ge min kamera till nån så jag har inga kort från den..inte än iallafall får sno av nån annan sen :)
I veckan ska jag och Malin skriva, även fast vi inte ska gå upp nu...Sen har jag sista sånglektinen med fröken Anna för terminen, omtenta i rytmgehör och jag ska träffa mina 2 elever jag haft under året för lite utvärdering. Det kommer även bli ett antal konserter som sig bör såhär i slutet på maj månad!
Nu ska jag gå till kvarters på finankars och umgås ett tag innan jag går hem och däckar, ser fram emot att sova sen hehe....

Inga kommentarer: