söndag 2 maj 2010

Helgen har varit en sån där mysig och rolig helg med trevligt sällskap :) I fredags åkte jag och Molly till hennes kompis Karin, vi var fem personer (2 av Karins kompisar och vi) och vi åt tacos och hade det trevligt, Karin hade även en otroligt söt och väluppfostrad hund som heter Lovis, lite skillnad från yrvädret Willow hehe.

Igårkväll åkte jag, Molly och Lars och hyrde filmer (Bröllopsfotografen, snuten i varuhuset=Lars val hehe och The Bucket List) och köpte pizza. Larsa hade bakat en kladdkaka oxå, underbart!

Det har även ordnat upp sig med trummis till nästa helg, Joel är snäll och hoppar in! Så jag har finslipat på låtarna nu under helgen och jag hoppas att det kommer gå bra på repet på onsdag.

Jag och Malin blev klara med intervjuerna i tordags så under veckan som kommer ska vi sammanställa lite och se över typ hur mycket vi kan tänkas ha kvar...

Inga kommentarer: