måndag 17 maj 2010

Alltså!! Hur underbart väder har vi inte här i Pite!

Solen skiner alla är lyckliga (mestadels iallafall hehe) och det börjar bli väldigt grönt, nu är det bara några minimini-snöhögar kvar! Just nu visar min termometer 21 grader :)

Helgen var riktigt bra. I fredags hade vi en lektion sen satt jag och Molly lite med arbetet och på kvällen var jag först på födelsedagsfest hos Carro och sen gick jag till "Fannys balkong" och där hade vi det så himlarns trevligt!! I lördags åkte jag, Molly, Fanny, Moa och Anton på miniroadtrip till Öjebyn, dollars och kupan sen gick vi till krokodil och lyssnade på lina som hade konsert. Eftermiddag tillbringades ute i solen i goda vänners lag och på kvällen blev det film. Jag har fått en massa myggbett och de kliar som fan!!
Solskenshäng!
Min rödhåriga vän Jenni!
Oh Yes!
På onsdag ska jag, Lars och Alex mixa sista låten, spännande att höra nu över en vecka senare om det låter bra!

Inga kommentarer: