måndag 10 maj 2010

Helgen har spenderats i K9, en av inspelningsstudiorna på skolan. Vi hann spela in alla tre av mina låtarna så jag är nöjd och glad! Sången lät ju dock inte så bra eftersom jag är förkyld men jag hoppas att slutresultatet blir okej ändå. Jag, Lars och ljudteknikern Alex satt till 03.00 imorse och mixade..har en låt kvar. Tack Lars, Fredde, Joel, Peter och Alex för en produktiv och rolig helg!Idag åkte Malin till Umeå för att göra ett arbetsprov där imorrn (heja Malin!!) och sen ska hon till Lollo och hälsa på. Jag hade jättejättegärna velat följa med men jag har rep till Venlas examenskonset både tisdag och onsdagkväll och sen är det bara ett rep till innan konserten så det blev lite svårt att åka ifrån...Sen måste jag jobba med C-arbetet oxå, känner mig rätt stressad, skulle verkligen vilja att vi kan gå upp med det i juni och få godkänt!!

Idag fyller Madde år så stort Grattis baby!!

Inga kommentarer: