onsdag 13 april 2011

Nu sitter jag på skolan och kollar jobb på ams....
Alltså...Jag måste nog jobba lite på min självkänsla inför mitt kommande jobb. (Har ju inget jobb än men jag måste ju tro på att jag kan få!) Jag tycker att de flesta jobben som ligger ute kräver så fruktansvärt mycket och frågar efter kompetenser som jag inte anser att jag har. Jag vill ju inte söka nåt jobb, lyckas få det och sen klarar jag inte av det!!!
Paniken är rätt nära rätt ofta nu för tiden.

Annars går jag och låtsas att det är mitten på mars och att allt är lugnt:
att allt kommer att ordna sig och att det är lååångt kvar till maj och slutet på min tid här i Piteå.
att det kommer att komma ut fler jobb att söka sen när det blir april.
att det inte är nån stress till att prata med folk och styra upp en kommande konsert som jag tänkt ska vara nångång i slutet av april/början på maj.

Summering: Det går sådär för mig just nu....
verkligheten:
det är redan mitten av April.
det är inte långt kvar tills jag slutar.
det har inte kommit ut så många fler jobb, inte än iallafall..
det är stress om jag ska lyckas få till en konsert, faktiskt rätt omöjligt till slutet av april.

Det är många frågor som snurrar runt i huvudet just nu och det är jobbigt att jag inte får veta svaret på dem än.

Inga kommentarer: