måndag 21 mars 2011

Stunden är inne!

För mig att skriva ett nytt inlägg....Dec var ju ett bra tag sen!

Malin och Jenni har precis gått hem vi har spelat sant eller falsk och Ouga chaka, det var skoj. Jag älskar att spela spel, gjorde det så mycket när jag var liten med familj och vänner och i stallet så det är något jag verkligen gillar :)

Annars ja...det har hänt mycket sen december...har varit i Thailand 2 veckor med pappa, Barbro och Madde (Cissi kunde inte följa med), jag har varit i Gambia 3 veckor och jag har påbörjat min sista termin på musikhögskolan...Det känns ju rätt skumt och läskigt att jag snart ska lämna denna bubbla som har varit min verklighet sedan 2005!! Så söka jobb är ju ett hett ämne för mig nu så det lär jag skriva mer om i kommande inlägg..

Imorgon är det måndag och då påbörjas sökningsveckan här på skolan och för sjätte året i rad ska jag sitta i jury. Det är även SMASK-vecka så det lär inte vara så mycket folk förutom sökande på skolan.

Det får bli mer skrivande en annan dag för nu ska jag sova så jag orkar upp tidigt imorrn för min jurytjänst!!

Inga kommentarer: