fredag 29 april 2011

Tiden går fruktansvärt fort nu. Hittills har jag sökt sju jobb, ingen intervjukallelse än men det är bara tre av jobben som har gått ut så det kan ju fortfarande hända.

Till en roligare sak! I onsdags var Linda och lilla Greta på besök här i Piteå! Vi åt lunch, fikade, jag och Greta myste och dansade när Linda och Venla repade och vi fikade igen :) Riktigt kul att träffa dem båda!

Jag saknar Linköping och alla fina människor där just nu. Men när jag fått mitt jobbschema så ska det börja planeras på riktigt sen är det ju svårt att göra planer när man inte vet hur ekonimin ser ut beroende på om jag har nåt jobb i höst eller inte. Det kommer ju kosta att flytta när jag ska få med mig alla grejer oxå...

Nu: skolan och fixa lite.

4 kommentarer:

Linda sa...

Tack själv Josse, det var så himla roligt att träffa dig! Pussen på dig

Patrik sa...

Verkar vara svårt i sverige just nu. Hur har det gått för dig?

GRATISMANNEN sa...

Tänkte bara tipsa om www.GRATISMANNEN.se om du vill tjäna extra pengar, få tips om gratiserbjudande, rabatter och annat skoj.

web development testimonials sa...

Hexachipx.com is a leading website development and web design company in Trivandrum.
Unlike other web design Trivandrum firms seo web designing we deliver personal attention to our clients taking time and understanding their requirements.