tisdag 22 juni 2010

Igår på förmiddagen åkte jag och mamma ut till moster Anita och Arne i Öjebro. Där fick min bil oljan bytt och vi blev bjudna på lunch och jordgubbar till efterrätt :)

På eftermiddagen träffades jag, Kim och Madde hemma hos Kim och drack kaffe och snackade skit! Precis som det ska vara, jag gillar't.
Sen blev det spontan-middag med Joa och Filippa på Ghingis och efter det blev det ännu mer spontant så att jag följde med dom hem till Bjärka och sov över! Idag har vi solat och jag och Joa var hurtiga och tog en springtur :) Snart bär det nog in mot stan igen.

Födelsedagskalas för min kusin Emma imorgonkväll och midsommar på fredag, då ska jag följa med Sara och hennes pojkvän Peter till Bestorp nånstans under dagen och sen blir det nog nånstans i stan på kvällen, så ser väl min veckoplanering ut i stort sett.

Malin har fått jobb i Kalix under hösten (våren oxå?) och jag är så glad för hennes skull!! Och jag tycker att det är perfekt att hon inte är så värst långt borta när jag är kvar i Pite ett år till! Puss och grattis vännen!!

Inga kommentarer: