lördag 5 juni 2010

Igår kl. 8.20 startade jag och Jenni vår roadtrip söderut. Samtidigt som oss åkte ett gäng på fyra ljudtekniker så bestämde oss för att tävla om vilka som skulle komma först till Max i Ö-vik. Gissa vilka som vann? HAH! Jag och Jenni såklart! Så vårat pris blev varsin Max glass :)
När vi satt där och åt kom det fram att en av killarna, Anders, kom från Rimforsa utanför Linköping så då bytte han till min bil istället (de andra skulle till Stockholm) vilket var väldigt uppskattat eftersom han oxå har körkort (inte Jenni). Så vi gasade på med en salig blandning musik och vips så var vi framme i Linköping runt 21 nångång! Resan gick perfekt, Anders höll bara på att köra av vägen en gång haha :)

På kvällen tyckte jag och Jenni att vi förtjänade varsin öl så vi gick ner och satte oss på Mörners uteservering, kände att vi var väldigt folkskygga, Linköping är ju liiite större än Piteå...

Idag har vi gått en sväng på stan innan vi gick ner till stationen där Jenni fortsatte med tåg hem till Kalmar.

Tack Jenni och Anders för en rolig roadtripp!

Undra om jag kan hitta nån som vill bila upp med mig i juli...??

Nu ska jag till syster, ska sova där och sen Ikea imorrn!

Inga kommentarer: