onsdag 17 november 2010

Sitter hemma med ett plåster på varje arm, har varit med Therese och Moa och tagit första omgången sprutor inför Gambia!

Jag är faktiskt förvånandsvärt pigg för att endast ha sovit ca. 4,5 timmar, jag satt nämlingen uppe igår och försökte leta nya Carrie låtar, det har blivit lite ändrat så vi ska köra 2 set och behövde därmed fler låtar. Sen gick det i stupet med affischen så det tog jag oxå tag i under natten hehe...när jag hade bråkat med photoshop ett tag kom jonas förbi och hjälpte till så nu har vi en finfin affisch.


London var helt underbart! Vi umgicks, träffade flera av Malins kompisar och hängde med Anja! Så det blev endel pints, shopping och vi såg Wicked precis som jag ville och den var verkligen skitbra!! Både rolig och sorglig och jättebra låtar och alla artister var så duktiga.
Nu ska jag skynda till skolan och sjunga folkmusik!


Inga kommentarer: