måndag 1 november 2010

LONDON BABY!!

Sitter och peppar och lyssnar på Rilo Kiley, brings back memories, för idag åker jag och Molly till England!

London för att vara mer specifik :) Vi ska bo hos Ruth, Malins gamla arbetskamrat där jag har bott två gånger förut och Ruth är en helt underbar person så det kommer bli så bra så!

Vi ska träffa Anja, det ser jag verkligen fram emot!
Vi ska shoppa på Primark vilket jag har tjatat om hur länge somhelst nu!
Vi ska dricka en massa pints med diverse människor (endel av Malins gamla Londonvänner)
Gå på musikal, jag vill se Wicked! Men det skulle funka med tex. We will rock you oxå. Men helt klart helst Wicked.
Äta på RedVeg för det är sååå gott, och kanske på det där veggostället med vegansk buffé.
Sen skulle kanske James komma till London och hänga lite oxå, trevligt!

Så....ha det så bra för det ska jag ha! :)

Inga kommentarer: