måndag 5 juli 2010

Varmt!
Helgen var bra. Jag och Sara åkte tidigt i lördagsmorse ut till landet och solade och badade hela dagen sen åkte vill till Familjen Rudström i Bjärka Säby, grillade och sov över det var mys. Igår åkte vi tillbaka till landet en sväng innan vi åkte in till stan.

Igårkväll kom Simon till Linköping, han var på jobbintervju idag på kulturskolan. Så jag visade runt lite igårkväll och vi åt på steves. Idag köpte vi varsin Bosses-glass och jag följde honom till stationen. Så det kanske blir både Christian och Simon som jobbar i Linköping till hösten!

Nu är det inte långt kvar tills jag åker hem, dvs. norrut till Piteå. Det känns både bra och mindre bra. Men på vägen upp ska jag stanna och hälsa på hos Lollo det ser jag verkligen fram emot!! <3

Ikväll blir det roadtrip med Madde och Kim, det behövs vi har setts alldeles för lite enligt mig!!

Inga kommentarer: