torsdag 8 april 2010

Sen i fredags och påskfesten hemma hos Mira så har det blivit mycket häng och mycket alkohol! Var på Kalles i tisdags, det var kul och väldigt många roliga citat blev det bla:

"Nu är det din logik som talar och tycker att det finns så många baciller på bordet!"
detta innan saltet efter alla tequilas på bordet slickades av (inte av mig dock) efter ett antal om och men...

Igår hamnade jag på vinkväll hos Malin med rätt många människor, mycket uppskattat!

Alla dessa kvällar med alkohol och trevligt sällskap har ju tyvärr förstört min dygnsrytm helt hehe och jag tror inte att det kommer bli bättre i helgen för på lördag är det Foo Fight Night på kåren och det måste jag ju gå på!

Men nästa vecka får jag försöka vända allt rätt för då måste jag c-arbeta och ha mina elever och just det! Kursval ska jag göra oxå...det är lite spännande är inte klar med valet av alla kurser än...det är svårt!

Imorrn ska jag hämta Camilla, Jonathan och Michelle på Kallax förhoppningsvis har allt varit bra i Spanien :)

Inga kommentarer: