tisdag 16 mars 2010

Sitter med Malin i biblioteket och C-uppsatsarr. Det går väldigt sakta, men ok.

Kände mig bortglömd när jag läste KimEwas blogg och inte längre fanns med i något sammanhang... :/ och Maddes blogg finns inte kvar...eller finns det en ny som jag inte vet om? ÄR JAG BORTGLÖMD DÄR NERE I LINKÖPING??
Jag har då inte glömt er iallfall, ni är saknade.

Nu är Lollo borta...ännu en som är saknad.

Jag vill åka bort. Drömmer typ varje natt att jag rymmer nånstans ifrån...fängelse var det en gång, jag lyckades rymma och då snodde jag en bil (vet inte hur jag hamnat i fängelse?)...nu senast flydde jag från ett läskigt hus där jag var fånge på en stor snäll isbjörn och sen flög jag över en jättefin plats med vatten och en massa öar.

Vart är min Isbjörn och mina öar?

Inga kommentarer: