lördag 20 februari 2010

Snö snö snö... (sälen)

Ska det bli samkväm men öl eller melodifestivalen med Malin? Det är kvällens stora fråga.

Sitter och kollar på curling eftersom jag tycker att det är kul hehe, skulle gärna prova nångång fast jag har inte alla hästar hemma när det gäller reglerna såattsäga hehe men det kan man ju lära sig allt eftersom!

Veckan som lider mot sitt slut har varit helt ok. Nästa vecka blir nog oxå helt ok, känner att jag är inne i nåt slags mediokert flow (?) Men det kanske händer nåt så småningom...

Jag hittade min blivande man idag haha! Han är så jävla söt och snygg, och sen spelar han gitarr oxå, det är bara några små petitesser i vägen...typ att han bor i England, Brighton närmare bestämt, vilket i sig inte är fel för jag älskar ju Brighton men sen det andra att vi aldrig har träffats hehe...Han fyra år yngre oxå men vad spelar egentligen åldern för roll? Ja...Det är bara för mig att hitta honom och stalka honom nästa gång jag är i Brighton och helt enkelt övertyga honom om att det är VI, borde väl inte vara så svårt?. Haha.

Inga kommentarer: