söndag 24 februari 2008

Helgens största händelse: Lindas födelsedagsfest!

En dag berättade Linda för mig att hon skulle ha sin födelsedagsfest på kåren och att hon gärna ville att några skulle spela. Kul tänkte jag och bestämde mig för att dra ihop nåt! Så igår gick Kakka upp på scenen och framförde ett gäng låtar och ett fin fint medley ihopsatt speciellt för Linda!! Det var verkligen skitkul!
Hela kvällen var fullspäckad med skojiga grejer. Det började med middag kl. 19.00 och efterinsläpp vid 22.00. Kareoke, alkohol, olika band och mycket dans. Kvällen slutade med att Jag, Linda, William, Jocke x2 och Annsofie var sist kvar på kåren och fortsatte med efterfest hemma hos William innan det blev dags för hemgång och stupa i säng nånstans runt 06....
Idag gick vi ett gäng i samlad trupp ner till blå ängeln och åt bakispizza, det var välbehövligt och mycket gott. Efter det gick jag och Linda hem till henne och kolla på spaced (sov i soffan) och försökte hålla oss vakna med hjälp av kaffe...det gick sådär hehe.
Imorrn tar jag nog lite sovmorgon och sen blir det öva på skolan som gäller!
Bilder från Festen
Tänk dig 4 killar som sjunger "like a virgin" jag kan lova att det var underhållande!

Observera Robert på trummor :)

Inga kommentarer: